vrijdag 3 oktober 2014

Kaartenuitdaging 220 "One layer card "

Daar gaan we weer, een nieuwe kaartenuitdaging bij Cards & Scrap 
deze keer is het een One layer card, een kaart met maar één laag erop dus.

Het is een hele uitdaging om daar iets leuks van te maken,
want tegenwoordig gaan er heel wat lagen een kaart.

Maar... ik heb iets gemaakt.


Het is metallic papier, dus hieronder lijkt het niet groen meer,
omdat ik de foto vanuit een andere hoek heb genomen.


Ik heb de chickenwire embossing folder van Marianne Design gebruikt.
Plus de tekst stempels van Joy!


Een stempel erop van Joy! erop en stickles om het wat fleuriger te maken.


Ik weet niet meer van wie de vlinders zijn, dat was één van mijn eerste mallen.
Het zijn drie vlinders, er is ook nog een grotere.

Gebruikte materialen:

Papier 
Setje metallic kaarten van Zeeman

Mallen
 DF3404 Chickwire design folder van Marianne Design
(dit is een embossing folder en een stansmal, ik heb alleen de embossing folder gebruikt)
Vlinders van ???

Stempels
6410/0021 Gefeliciteerd van Joy!
6410/0050 Silhouette flowers van Joy!

Overig
Stickles Star Dust van Ranger
Distress Inkt Dusty Concord van Ranger (Tim Holz)
Distress inkt Iced Spruce van Ranger (Tim Holz)


Ik zou het leuk vinden als je een reactie plaatst.


Nou dat was het weer, tot de volgende kaart.





2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart zeg!!
    Mooi dat je een aantal stempel afdrukjes zo hebt gelaten en er een aantal hebt verwerkt met stickles.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nicolette,
    De vlinderstansjes zijn van Joy crafts. Ik heb deze ook en vindt ze nog steeds heel leuk. Mooie combinatie met stempel en stans. Gr. Davien

    BeantwoordenVerwijderen