zondag 24 december 2017

Op pad

Hallo allemaal,

En weer een kaart met de muisjes,
dit keer heb ik ze donkergrijs gemaakt.

Ik vind wel dat ze in het lichtgrijs
sprekender zijn.


Ook papa, mama en de kleine ukkepuk zijn op weg naar familie


In deze donkere dagen heb je natuurlijk wel
een beetje licht nodig, vandaar dat 
mama met een lampion loopt en
papa met een lantaarn.



De huisjes zijn gezellig verlicht.



Gebruikte materialen:

Marianne Design
 COL1437 Eline’s Mice Family
COL1438 Eline’s Outfits
COL1439 Eline’s Christmas Decoration
PB87046 Winter Pastels
LR0422 Tiny's beach house

DDBD
Label

Studio Light
Stencil SL44

Craft Emotions
Foam Silk Clay

Het strandhuisje en het dp zijn al wat oudere materialen,
gecombineerd met mijn nieuwste mallen, de muisjes.

Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

MarianneDesign Kreadiva’s – challenge #41
De Egel – challenge #48


Dat was het weer, tot de volgende kaart!


1 opmerking:

  1. Wat een enig kaartje! Ik heb de muisjes ook nog nieuw in de verpakking liggen! Hopelijk kan ik er snel mee aan de slag. Jouwe is super, dus dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen