zaterdag 3 maart 2018

Butterfly

Hallo allemaal,

Ik ben een fan van vlinders,
vandaar dat ik de DDBD vlindermal
gekocht heb en daar ben ik mee
aan de slag gegaan.




De cattails zijn ook echt wel een favoriet van mij.


Gekleurd kraft papier is ook zo leuk
als je dat een beetje opschuurt.


En dit is de binnenkant.


Gebruikte materialen:

Marianne Design
CR1360 Stitched circle
LR0409 Cattails
CR1415 rand


Plaatje en dp zijn van Studio Light
Nuvo drops - transparante parels


Ik wil deze kaart mee laten doen aan de volgende challenge(s):

MarianneDesign Kreadiva’s – challenge #43
AnMaCreatief –challenge #78 bruin-vintage-parels

Dat was het weer, tot de volgende kaart!

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren heb je gebruikt voor deze kaart. Een juweeltje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi geheel! Prachtig gedaan!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze BINGOchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen